e-mail Δράσης για επικοινωνία: [email protected]
Τηλέφωνο επικοινωνίας: Καλείτε στο 213 0166 100 ή στο 216 0023 447 (ΔΕΥ-ΠΑΡ, ώρες γραφείου: 09:00-17:00)
Σκοπός της δράσης είναι να υποστηρίξει επιχειρήσεις λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών (Φυσικά και Νομικά Πρόσωπα) ώστε να προσαρμόσουν τη λειτουργία τους με την αναβάθμιση/απόκτηση της απαραίτητης ψηφιακής υποδομής, να συνεχίσουν να παρέχουν απρόσκοπτα τις υπηρεσίες τους και να υποστηρίξουν την επιχειρηματική κοινότητα, τη δημόσια Διοίκηση αλλά και τους πολίτες ώστε να ανταποκρίνονται στις νέες συνθήκες που η πανδημία (COVID 19) δημιούργησε.
ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Η ισχύουσα πρόσκληση είναι: 2η τροποποίηση της προκήρυξης, ΟΔΗΓΟΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ
Η περίοδος της ηλεκτρονικής υποβολής προτάσεων έληξε στις 13.05.2022 και ώρα 15:00.
Μέχρι σήμερα έχουν δημοσιευθεί:
- Απόφασης Ένταξης για τα πρώτα 417 έργα, τα οποία βρίσκονται πλέον σε υλοποίηση,
- η 1η τροποποίηση αυτής, λόγω ένταξης 1.411 επιπλέον έργων,
- η 2η τροποποίηση αυτής, λόγω ένταξης 1.971 επιπλέον έργων,
- η 3η τροποποίηση αυτής, λόγω ένταξης 2.978 επιπλέον έργων,
- η 4η τροποποίηση αυτής, λόγω ένταξης 1.698 επιπλέον έργων,
- η 5η τροποποίηση αυτής, λόγω ένταξης 2.175 επιπλέον έργων.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ωφελούμενοι των οποίων η αίτηση χρηματοδότησης υποβλήθηκε έως την ανωτέρω καταληκτική ημερομηνία και ώρα και απορρίφθηκε, δύνανται μετά την έκδοση της σχετικής απορριπτικής απόφασης να υποβάλουν επόμενη αίτηση χρηματοδότησης σύμφωνα με το Κεφ. 9 της Αναλυτικής Πρόσκλησης. Η αίτηση αυτή μπορεί να υποβληθεί μέχρι και την Τετάρτη 21/09/2022 και ώρα 15:00.
Στις Περιφέρειες αρμοδιότητας της ΕΛΑΝΕΤ (Αττική, Βόρειο & Νότιο Αιγαίο) εντάχθηκαν μέχρι σήμερα 4.237 έργα, συνολικού π/υ 7.185.535 €*.
*Τελευταία ενημέρωση: 11 Αυγούστου 2022
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Ωφελούμενοι της Δράσης, ήτοι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δύνανται να τύχουν δημόσιας χρηματοδότησης στο πλαίσιο της παρούσας είναι:
- Αυτοαπασχολούμενοι λογιστές – φοροτεχνικοί κάτοχοι επαγγελματικής ταυτότητας λογιστή – φοροτεχνικού κατά τάξεις και
- Νομικά Πρόσωπα παροχής λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών
που έχουν καταχωριστεί στα οικεία Μητρώα που τηρούνται στο Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας.
Επιλέξιμος είναι ο ΚΑΔ: 69.20 – Δραστηριότητες λογιστικής, τήρησης βιβλίων και λογιστικού ελέγχου-παροχή φορολογικών συμβουλών, καθώς και το σύνολο των υποκείμενων ΚΑΔ αυτού.
ΤΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ
Σε κάθε ωφελούμενο (διακριτό ΑΦΜ) θα αποδίδεται άπαξ μέγιστη συνολική επιχορήγηση για την αναβάθμιση της ψηφιακής υποδομής της επιχείρησής του ως εξής:
- Επιχορήγηση έως 2.000 ευρώ
0 =< έσοδα χρήσης 2020 =< 20.000 ευρώ
- Επιχορήγηση έως 1.500 ευρώ
έσοδα χρήσης 2020 > 20.000 ευρώ
ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
- 3η Απόφαση Απόρριψης (15.06.2022)
- 2η Απόφαση Ένταξης (02.06.2022)
- 2η Απόφαση Απόρριψης (02.06.2022)
- Απόφαση Ένταξης (13.05.2022)
- Aπόφαση Απόρριψης (13.05.2022)
- 2η τροποποίηση της προκήρυξης, ΟΔΗΓΟΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ (12.05.2022)
- 1η τροποποίηση της προκήρυξης, ΟΔΗΓΟΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ (15.04.2022)
- Συγκρότηση Επιτροπής Ενστάσεων (06.04.2022)
- Συγκρότηση Επιτροπής Αξιολόγησης (06.04.2022)
- Εγχειρίδιο Εγγραφής στο ΠΣΚΕ (11.03.2022)
- Εγχειρίδιο Υποβολής Αίτησης (11.03.2022)_18.03.2022
- Υποδείγματα ΥΔ Ένταξης (09.03.2022)
- Απόφαση της προκήρυξης, ΟΔΗΓΟΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ (03.03.2022)
- Έντυπο Αλλαγής Δικαιωμάτων Χρήστη στο ΠΣΚΕ (22.11.2018)
- Διευκρινίσεις σχετικά με την εξασφάλιση προσβασιμότητας σε ΑμΕΑ (25.04.2016)
- Επικοινωνιακός Οδηγός ΕΣΠΑ 2014-2020 (Μάϊος 2015)